Het nieuwe relatiegeschenk

Relatiegeschenken zijn belangrijk in de zakelijke wereld, het versterkt de band met een klant, leverancier of een ander zakelijk contact. De belangrijkste ontwikkelingen voor 2011 houden in dat het geschenk maatschappelijk verantwoord, kleurrijk en uiteraard met een duidelijke reden gegeven wordt. Daardoor kwam het bedrijf Koeman Flower Bulbs met het idee om ecologische bloembollen in geschenkverpakking te gaan verkopen.

Aantrekkelijk

Het is aantrekkelijk om bloembollen te geven omdat ze niet alleen bij het geven van het geschenk een positieve indruk achterlaten, maar ook wanneer de bloemen ten bloei komen. Bloembollen worden sowieso al gezien als een vrolijk en warm geschenk.

Inpirerend

Wat inspirerend is aan dit soort ecologische cadeaus is het 1+1 = 3 principe, ontvangers zijn meerdere malen blij wanneer ze dit geschenk krijgen en bovendien is het maatschappelijk verantwoord.

Toekomstpotentieel

Er zit zeker toekomstpotentieel in dit soort cadeaus, er zijn genoeg andere producten te bedenken die ecologisch zijn of met een aanpassing ecologisch kunnen worden gemaakt.

Bronnen:

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/02/22/A003.htm

http://bloembollenkopen.nl/relatiegeschenken/index.html

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: